Kandidaat gevonden voor vacature bestuurslid Algemene Zaken

Beste KMD leden,

We zijn verheugd dat we voor de openstaande vacature voor bestuurslid Algemene Zaken een kandidaat hebben gevonden.

Martin den Dulk zal tot aan de komende Algemene Leden Vergadering op ad interim basis toetreden tot het bestuur.

Martin neemt de bestuurlijke taken over van Jan Middendorp.

Het bestuur gaat er alles aan doen om Martin te helpen en te begeleiden bij zijn taken.

Als hij een beroep op u doet, hopen we dat u hem wilt ondersteunen.

Hieronder vindt u een introductie van Martin.

Wij wensen Martin veel succes.

Het bestuur sv KMD

---------------------------------------------

Hallo beste KMD’ers,

Mijn naam is Martin den Dulk (55jr) en getrouwd met Brigitte (speelster 7x7).

Samen met Brigitte heb ik 2 kinderen, Jora (15jr) gek van hockey en Wesley

(17jr) sinds zijn 5e voetballend bij KMD.

Wat hebben wij met KMD:

Voorheen was mijn zoon Wesley op KMD bekend als de zoon van jeugdleider Martin den Dulk.

(Iets wat ik overigens vele jaren met heel veel plezier heb gedaan, wat div. vriendschappen heeft opgeleverd en goed is geweest voor een groot aantal verhalen die het goed doen op verjaardagen).

Maar kleine jongens worden groot en inmiddels staan de zaken er wat anders voor J.

Mijn gevoel is nu dat ik “bekend” ben als de vader van Wesley den Dulk, één van de jonkies die zijn wedstrijdjes meedraait bij ons vlaggenschip KMD 1.

Behalve trouw toeschouwer zijn van het 1e  en ‘vader van’, had ik dus niet meer echt een rol binnen de KMD “familie”.

Toen de vacature bestuurslid Algemene Zaken op de site kwam te staan leek me dit een uitgelezen mogelijkheid om met mijn (zakelijke, bouw-gerelateerde) achtergrond weer onderdeel uit te maken van de KMD “familie”.

Niet wetende dat je hiervoor eerst een hele voorselectie moet doorlopen, door de ballotage commissie moet, lid moet worden van KMD en schrikt van het aantal uren dat sommige mensen belangeloos voor de vereniging maakt, gelukkig heb ik Jan Middendorp die mij helpt!!!!!!!!!!!!!!

Inmiddels mag ik het dus bekend maken dat ik het tot de volgende algemene ledenvergadering mag proberen als (Interim) bestuurslid Algemene Zaken en ik heb er zin in!!!!

Een kleine anekdote wil ik jullie niet onthouden over “Hoe kom je bij KMD terecht:

Den Dulk is niet echt een Westlandse naam en misschien zijn er mensen die zich afvragen hoe je dan bij zo’n Westlandse vereniging als Klein Maar Dapper terecht komt.

Je bent namelijk niet zomaar een KMD’er en recentelijk hoorde ik uit betrouwbare bron dat je dan zeker 10 jaar KMD achter de rug moet hebben.

Gelukkig hebben we dat inmiddels gepasseerd en lopen als gezin al zo’n 12 jaar op KMD rond.

De oorsprong van ons KMD verhaal ligt al vele jaren geleden bij het bekende Haagse café “de Paap” en een schitterende zomer op het “Kijkduinse” strand.

Daar heb ik, samen met mijn vrouw Brigitte (toen nog vriendin), een groepje mannen (o.a. JvZ, M.V, P.vd.B) leren kennen die super enthousiast waren over hun “familie” vereniging KMD, een vereniging waar bijvoorbeeld een kamp werd georganiseerd voor alle jeugdelftallen.

Zelf heb ik lang gevoetbald bij “VV Rijswijk”, het latere “Haaglandia” en ik moest het zeker niet hebben van mijn voetbaltalenten.

Helaas draaide het bij de grote voetbalvereniging “VV Rijswijk” niet om de lagere elftallen, maar alleen om de selectie en dat gaf nog wel eens frustratie als ik er weer eens niet bij zat.

Doordat wij veel vrienden en familie in het Wateringse hadden zijn wij vanuit Rijswijk verhuist naar Wateringen (helaas door annexatie Den Haag geworden) en toen onze zoon 5jr werd en eindelijk mocht gaan voetballen moesten we een keuze maken voor een vereniging.

Met in het achterhoofd dat hij mogelijk mijn talenten in de genen had en terugdenkend aan de verhalen over KMD, was de keuze voor KMD snel gemaakt.

Wel jammer dat we Wesley eerst per ongeluk hebben ingeschreven bij SVH, spelend op de Noordweg en ook in het zwart-wit.

Inmiddels zelf al een tijdje niet meer voetballend even gemist dat KMD inmiddels was verhuisd.

Mocht in de PubQuiz ooit de vraag komen of Wesley den Dulk alleen maar bij KMD heeft gevoetbald dan weten jullie het antwoord : Nee, 1 dag lid geweest van SVH.

MartindenDulk MartindenDulk