In memoriam Thijs Leerdam

20-02-2019

Uit Canada kregen wij het verdrietige bericht dat onze broer, zwager en oom Thijs Leerdam is overleden. Thijs is 69 jaar geworden. Op 35 jarige leeftijd is Thijs geëmigreerd naar zijn geliefde Canada. Hij heeft daar zijn lieve vrouw Carol ontmoet en is in 1988 getrouwd. Jarenlang heeft Thijs met veel plezier gewerkt op de tuinderij bij Peter en Marian van Beurden in St. Catharines Ontario. Thijs is altijd snel tevreden geweest. Werken, gezelligheid en voetbal zijn de dingen waar hij vrolijk van werd. In Nederland was zijn voetbalclub KMD waar hij met veel plezier op terugkeek en over sprak. Onze Thijs heeft het leven geleefd op zijn eigen wijze. Hij genoot van het leven. Helaas heeft ziekte zijn verdere levensplannen beëindigd. Thijs is na een langdurige behandeling, die helaas niet mocht baten, overleden op zondag 17  februari 2019.  Ons contact met Thijs is altijd goed geweest. Wij missen Thijs en wensen hem Gods nabijheid toe. De plechtigheid heeft dinsdag 19 februari 2019  in Canada in besloten kring plaats gevonden.

Nelly en Leen van Tilburg- Leerdam

Lia  en Piet van Ooijen-Leerdam

Willy en Henny Mieremet-Leerdam

Bovenstaand bericht ontvingen wij van de familie van Thijs.

Thijs heeft vroegere jaren bij KMD gespeeld. In 1985 is hij geëmigreerd naar Canada. Thijs is nog jarenlang donateur van KMD geweest, ook ontvingen wij af en toe een berichtje vanuit Canada.

Namens bestuur en leden van KMD condoleren wij de familie van Thijs met dit verlies.