Vacature bestuurslid Technische zaken

KMD heeft als beleid dat iedere voetballer het beste uit zichzelf moet kunnen halen. Met respect voor de cultuurwaarden van de club wordt gewerkt aan de optimale voetbalontwikkeling van onze leden. Dit gebeurt o.a. door de hoofdtrainers en assistent-trainers, maar ook d.m.v. zaken als videoanalyse, medische verzorging, ontwikkeling looptechniek, mental coaching, specifieke materialen en dergelijke.

Als bestuurslid Technische zaken ben je hier, samen met een heel team, verantwoordelijk voor. Omdat er veel werkzaamheden zijn op het technische vlak is enkele jaren geleden besloten om de verschillende taken op te splitsen en KMD-ers te zoeken die allemaal een stukje van het technische beleid willen uitvoeren. Hierdoor is één van de belangrijkste taken van het bestuurslid Technische zaken om de verbinding en communicatie te verzorgen tussen alle betrokkenen.

Verder zijn belangrijke onderdelen van je rol:

- Samenstellen technische staf en voeren van evaluatiegesprekken en contractgesprekken

met hoofdtrainers en overige stafleden binnen jeugd en senioren

- Afweging maken m.b.t. technische dilemma’s zoals bij: selectiebeleid,  aanmelding

nieuwe selectieleden, vervroegde overstap naar een hogere leeftijdscategorie,

begeleiding talenten, en overstap van jeugdspelers naar de senioren(selectie)

- Maken, uitvoeren en bewaken van beleid op technisch gebied en bewaken van

bijbehorend budget

- Samenstellen en aansturen Technische commissie en Hoofdtrainersoverleg

- Voorbereiden en bijwonen bestuursvergaderingen en daarin de focus op voetbal

bewaken

- Contacten onderhouden over technische ontwikkelingen met KNVB en omliggende

clubs

- Voetbalwedstrijden van selectieteams bij jeugd en senioren bekijken

Kernwoorden in de rol zijn: voetbal(ontwikkeling), besturen en verbinden

Wil jij jezelf graag inzetten voor onze vereniging of wil je meer informatie over de functie, neem dan contact op de voorzitter, Peter van den Berg (voorzitter@sv-kmd.nl).