Vacature bestuurslid Accomodatie en materialen (Algemene zaken)

Vanwege het aftreden van huidig bestuurslid Jan Middendorp, is het bestuur van s.v. KMD op zoek naar een nieuw bestuurslid algemene zaken.

De accommodatie van KMD is eigendom van de vereniging. We zijn trots en zuinig op onze kantine en onze kleedkamers die met veel zelfwerkzaamheid tot stand zijn gekomen. Het onderhoud van de accommodatie doen we met veel vrijwilligers, een team met verstand van zaken. Je “doet” de invulling van deze functie dus niet alleen, maar bent de linking pin namens het bestuur in de contacten met de commissieleden, en de ondersteunende vrijwilligers. Een belangrijke functie die ook gaat over het veldonderhoud en de groenvoorziening.

Je organiseert en coördineert het onderhoud van het sportcomplex en voert gesprekken met instanties die betrokken zijn bij het onderhoud, de schoonmaak van de accommodatie, leveranties van goederen en materialen en de gemeente. Je kunt goed jouw taken delegeren omdat de uitvoering door kundige leden wordt ingevuld. Jij bewaakt juist de doelen voor de korte en de lange termijn.

Als bestuurslid maak je deel uit van de commissie onderhoud en de bar- en feestcommissie. Je kunt goed met mensen omgaan en snapt wat nodig is om de vrijwilligers die betrokken zijn, te kunnen verbinden.

Het woord ‘familiegevoel’ valt  vaak als we proberen de cultuur van de club te beschrijven. Dat willen we graag met jouw inzet behouden.

Wil jij jezelf graag inzetten voor onze vereniging en herken jij jezelf in onderstaande vaardigheden, of wil je meer informatie over de functie, neem dan contact op met de voorzitter, Peter van den Berg (voorzitter@sv-kmd.nl).

- Sociaal vaardig

- In staat om de doeners van de club te begeleiden en enthousiasmeren

- Verstand van zaken om de waarde van ons bezit in stand te houden

- Ondersteuning bij het coördineren van de bar en keuken en geplande evenementen