Vacature bestuurslid Integriteit

Vanwege het aftreden van huidig bestuurslid Marten Damen, is het bestuur van s.v. KMD op zoek naar een nieuw bestuurslid integriteit.

Gedrag op en rondom het voetbalveld, respect en je veilig voelen binnen de club zijn belangrijke waarden voor KMD. Positief gedrag is van invloed op de omgeving. Daarvoor heeft KMD normen opgesteld, zoals een aantal respect- en gedragsregels, om na te streven en actief, speels en positief tot uitvoering te brengen.

Als bestuurslid integriteit ben je het aanspreekpunt voor alle leden als het gaat om normen en waarden. Tevens conformeer je je aan het beleidsplan van KMD en draag je verantwoording af aan het bestuur over de reeds vastgestelde doelen en beschreven taken rondom het thema integriteit.

Als bestuurslid maak je ook deel uit van de scheidsrechterscommissie en de commissie integriteit waar ook de vertrouwenspersoon onderdeel vanuit maakt. Samen werken we aan een manier om de leden van de vereniging op een laagdrempelige manier te verbinden, en de geborgenheid en gezelligheid binnen de club te vergroten. Zoals je elkaar in een grote familie ook kent en helpt. Daarom valt het woord ‘familiegevoel’ vaak als we proberen de cultuur van de club te beschrijven. Dat willen we graag behouden.

Wil jij jezelf graag inzetten voor onze vereniging en herken jij jezelf in onderstaande vaardigheden, of wil je meer informatie over de functie, neem dan contact op de voorzitter, Peter van den Berg (voorzitter@sv-kmd.nl).

- Ben je sociaal vaardig

- Inlevend en empathisch vermogen

- Goed kunnen luisteren

- Ziet alle mensen als gelijkwaardig t.a.v. achtergronden