Inning van contributie gaat wijzigen

Beste KMD’er,

Vanaf het seizoen 2017-2018 gaat de inning van de contributie wijzigen. KMD is een samenwerkingsovereenkomst aangegaan met ClubCollect. Voor alle informatie verwijzen wij naar onze website onder Onze Club -> Lidmaatschap.

Werkwijze inning contributie in het kort
ClubCollect zal namens KMD naar ieder lid een e-mail, SMS of brief verzenden met het verzoek de contributie te voldoen. In deze berichten is een link opgenomen. Via deze link kunt u de betaling per automatische incasso of via iDEAL voldoen. Hierbij kunt u aangeven deze betaling in één keer te voldoen of in termijnen (voor gespreid betalen wordt een klein bedrag in rekening gebracht en is alleen mogelijk via automatische incasso).

Heel belangrijk!!!
Indien de club nog niet beschikt over uw (juiste) telefoonnummer en/of e-mailadres dan zult u binnenkort een brief ontvangen met een inlogcode voor een beveiligde webpagina waar u deze gegevens kunt invullen. U kunt de juiste gegevens uiteraard ook persoonlijk doorgeven aan de ledenadministratie (ledenadministratie@sv-kmd.nl) of via www.clubcollect.com/goede-start.