Beste KMD’ers

Rond 27 december wordt de laatste termijn van de contributie geincasseerd.
Zorgt u voor voldoende saldo?

Helaas komt het steeds vaker voor dat de contributie wordt gestorneerd door onjuiste gegevens in de ledenadministratie of onvoldoende saldo.
Dit is vervelend voor de ledenadministrateur omdat hij voor deze storneringen moet mailen, nabellen of brieven moet versturen. Dit kost hem veel tijd die hij liever anders wilt besteden.
Zo blijkt ook dat bij een aantal leden de 1e en/of 2e termijn nog openstaat. Op (email)berichten wordt niet gereageerd wat zeer frustrerend is.

Dus heeft u nog niet betaald, om welke reden dan ook, stuur dan even een bericht naar ledenadministratie@sv-kmd.nl. Niet betalen of geen reactie voor half januari dan betekent dit niet meer trainen en spelen en die boodschap brengen we liever niet over.

Na deze wat sombere tekst willen we toch positief eindigen en wenst de ledenadministratie u en de uwen prettige feestdagen en een fijne jaarwisseling.