Contributie

Beste leden,

Maandag 10 november is de 2e termijn van de contributie geïncasseerd. Er bestaat wat verwarring over de omschrijving. Deze meldt dat het een kwartaalbetaling betreft. Laat u hierdoor niet in verwarring brengen. Hieronder nog even de ”spelregels”.

De mogelijkheid bestaat om de contributie in 1 of in 3 termijnen te laten incasseren. De incasso momenten zijn:
- Jaar en 1e termijn (eind augustus).
- 2e termijn (eind oktober).
- 3e termijn (eind december).

In verband met de overstap naar IBAN-SEPA is ons oude incassopakket niet meer bruikbaar. Door wijzigingen in de voorwaarden om incasso te mogen gebruiken en de ingebruikname van een minder gebruikersvriendelijke incassopakket loopt de incasso iets minder vlekkeloos dan vorige jaren.

Wel willen wij een beroep op u doen. Zorg in ieder geval voor voldoende saldo op de rekening, geef wijzigingen tijdig door en mocht u een bedrag willen storneren stuur dan in ieder geval even een bericht naar ledenadministratie@sv-kmd.nl
Ook hun vrijwilligerstijd is kostbaar.

Voor meer info klik op de volgende link:
Info ledenadministratie (http://www.sv-kmd.nl/pg-21658-7-25825/pagina/ledenadministratie.html)

Het Bestuur
Belangrijk bericht1 Belangrijk bericht1