Contributie mededelingen (belangrijk nieuws)

tm

Beste KMD’er,

Deze week worden brieven verstuurd aan leden die nog niet met automatische incasso betalen. Het verzoek is binnen twee weken het verschuldigde bedrag over te maken op het rekeningnummer van de sv KMD.

De automatische incasso van degenen die per jaar betalen zal omstreeks 1 september worden afgeschreven. Wilt u zorgdragen voor voldoende saldo?

Voor degenen die in termijnen betalen zal de eerste termijn omstreeks 1 oktober worden afgeschreven. De volgende termijnen zullen 1 november en 1 januari zijn.

Voor degenen die op het veld en in de zaal spelen (en per jaar betalen) zal op 1 september de veldcontributie worden geind.
Rond 1 november zal de aanvullende zaalcontributie worden geind.

Mocht u vragen/opmerkingen of wijzigingen willen doorgeven dan kan dat via ledenadministratie@sv-kmd.nl.

In verband met de invoering van IBAN en het hierdoor verplicht over moeten stappen naar andere incasso-software zijn de procedures gewijzigd ten op zichte van vorig jaar. Mail eventuele foutjes dan zorgen wij ervoor dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.

c1 c1
c2 c2