Dart toernooi JO16-JO17

Beste spelers van de JO16 & JO17,

Steeds vaker worden spelers uit jullie lichtingen gezien in de kantine van KMD met een setje dartpijlen in jullie handen. Vaak is dat op zaterdag voor of na een wedstrijd. Gezellig met je vrienden of teamgenoten een potje darten. Gewoon een potje 501, maar net zo leuk zijn varianten zoals: Knock-out, Sudden Death, Around the clock, Joker, Cricket of Tactics.

Het lijkt ons vanuit KMD leuk om voor jullie een dart toernooi te organiseren op vrijdag 24 mei in de avond. We hebben akkoord gekregen op de aanschaf van 2 nieuwe dartborden en 4 sets dartpijlen, want die ouwe zooi kan natuurlijk echt niet meer… 😉

Ben jij geïnteresseerd in dit toernooi en wil je je daarvoor opgeven, laat het dan zo snel mogelijk  weten aan Dennis Morssink of Menno Grooten. Hoe eerder we weten hoeveel animo er is, hoe sneller we alles in gang kunnen gaan zetten voor een goede organisatie.

Dus bij twijfel: gewoon DOEN!

Als je je inschrijft dan voegen we je toe aan een appgroep, waarin we iedereen kunnen informeren over de details. Opgeven kan t/m vrijdag 10 mei.

We hopen er veel van jullie te verwelkomen op het 1e KMD darttoernooi!

Met vriendelijke groeten,

Dennis Morssink (leider JO16-1)

Menno Grooten (Jeugdcoördinator JO16)

Afbeelding1 Afbeelding1