Jaarlijkse vrijwilligersavond 12 april

Meld je snel aan! Dit wil je natuurlijk niet missen

Beste  KMD-vrijwilligers en sponsoren,

Groot nieuws! Met trots nodigen wij jullie uit voor onze jaarlijkse vrijwilligersavond van sv-KMD, ditmaal op vrijdag 12 april. Deze avond is speciaal voor jullie, onze geweldige steunpilaren, om dankjewel te zeggen voor al jullie inzet en toewijding.

🕗 Wanneer? vrijdag 12 april, inloop vanaf 20:00 uur.

📍 Waar? In de KMD kantine

Bereid je voor op een onvergetelijke avond met muziek, dans, en vooral veel gezelligheid. We hebben een aantal leuke verrassingen in petto, en ja, er zal ruimte zijn voor zowel gezang als dansmoves!

Partners zijn ook dit jaar weer van harte welkom! Neem je geliefde mee en laten we er een memorabele avond van maken.

📝 Aanmelden? Bevestig je komst door je aan te melden (https://forms.gle/YnoLKoa1t3tzJh7y5)

Dit is dé avond om samen te komen, herinneringen op te halen, nieuwe plannen te smeden, en te toasten op wat we samen bereikt hebben en nog gaan bereiken.

We kijken er enorm naar uit om jullie allemaal te zien op 12 april!

Met sportieve groet,

Het organisatieteam van de vrijwilligersavond

Afbeelding van WhatsApp op 2024-03-06 om 20.34.06_bef1f005 Afbeelding van WhatsApp op 2024-03-06 om 20.34.06_bef1f005