Sjaak Swart naar KMD

KMD start in samenwerking met het Nationaal Ouderenfonds met Walking Football. Zaterdag 18 augustus aanstaande worden tijdens een kennismakingstoernooi met oud-internationals als Sjaak Swart en Bennie Wijnstekers de Old Stars aan u voorgesteld.

KMD is de eerste voetbalvereniging in het Westland met Walking Football in het aanbod. Walking Football wordt beoefend door enthousiaste 60+ ers (Old Stars) die voetbal nog steeds het leukste spelletje vinden. Er wordt gewandeld en de bal wordt in positie naar elkaar toegespeeld. Door deze spelvariant is een leven lang voetbal mogelijk bij KMD. Onze slogan “Club voor het leven” is daardoor nog toepasselijker.

Oud-internationals

Ben je enthousiast, hou je van voetbal, lekker bewegen en gezelligheid en ben je nieuwsgierig hoe het werkt? Kom dan kijken op het KMD Old Stars toernooi op 18 augustus as. aanvang 15.30 uur op het terrein van de s.v. KMD te Wateringen. Naast het team van KMD en de oud-internationals doen ook teams van o.a. MVV ’27 en SEV mee.

Voor meer informatie, neem contact op met Peter van den Berg via voorzitter@sv-kmd.

Sjaak Swart Sjaak Swart