Resultaten KMD enquête

Uitkomsten KMD enquete

In mei heeft het bestuur in samenwerking met twee studenten Sportkunde van de Haagse Hogeschool onder de leden van KMD een ledenenquête gehouden. Het belangrijkste doel van het onderzoek was het pijlen van de mening van de leden over de uitvoering van het huidige beleid van KMD. In mei zijn alle leden via de email en de website benaderd om mee te doen met de enquête. Uiteindelijk hebben 228 leden de enquête ingevuld (bijna 30%!), wat een hele goede score is!

Wat na het analyseren van de resultaten vooral naar voren kwam, is dat de leden van KMD over het algemeen erg tevreden zijn! KMD scoort een gemiddeld rapportcijfer van een 8.1, waarbij de senioren KMD nét iets meer waarderen (8.2) dan de (ouders/verzorgers van) jeugdleden (7.9). Verder hebben de leden van KMD aangegeven in hoeverre zij het eens waren met geformuleerde stellingen over de vereniging. De hoogste scores op de stellingen waren voor een aantal zeer belangrijke aspecten van KMD, namelijk de sfeer en de mate van tolerantie voor alle leden op de vereniging. De leden van KMD spraken daarnaast hoge waardering uit over de accommodatie en de kwaliteit en het assortiment van de consumpties uit de bar en keuken. Geen enkel aspect van KMD werd negatief beoordeeld. De leden hebben bij het invullen van de enquête ook verbeterpunten aangegeven. Deze verbeterpunten zullen door het bestuur bekeken worden.

Over het algemeen is het bestuur van KMD erg tevreden over de resultaten. Mochten er naar aanleiding van de enquête nog vragen zijn, dan kunt u contact opnemen met Dide van Adrichem, secretaris@sv-kmd.nl.

Resultaten KMD enquete (http://www.sv-kmd.nl/content/21658/download/clnt/82472_2018-6-21_Resultaten_KMD_enquete.pdf)