All Stars Toernooi

Informatie voor toernooi voor spelers van O15 en ouder

Informatie All Stars Toernooi op zaterdag 09 juni 2018

Allereerst dankt de organisatie je voor je inschrijving.

Vanaf 13.00 uur is de inloop op KMD. Om 14.00 uur start het toernooi en verwachten wij dat alle spelers klaar staan.

Meld je bij aankomst bij de toernooitafel zodat we jullie aanwezigheid kunnen aanvinken.

Wij proberen spelers die zich op het allerlaatste moment nog aanmelden alsnog in te delen in een team, echter geeft dit geen garantie op deelname aan het toernooi.

Alle spelers worden in KMD tenue op de velden verwacht!!! Mocht je geen shirt hebben is dat geen probleem, een wit T-shirt is ook goed.

Tijdens het toernooi zal gebruik worden gemaakt van hesjes welke door KMD ter beschikking worden gesteld.

Op de dag zelf worden de teamindelingen pas bekend gemaakt. Deze worden opgehangen aan de zijgevel van de kantine (taludzijde). Ook kun je hier dan de kleedkamerindeling vinden, en indien nodig, kennis maken met je teamgenoten.

De meiden/dames kunnen zich omkleden in  de aan hen toegewezen kleedkamers.

De wedstrijdschema’s kan je vinden aan de voorgevel van de kantine en zullen worden getoond op het grote scherm in de kantine.

Zorg dat je op tijd bij het veld klaar staat zodat we het toernooischema kunnen volgen.

Per team wordt een speler benoemd als teamcaptain, zij zijn het cement tussen de bakstenen en zijn aanspreekpunt voor de organisatie.

Tijdens het toernooi en na afloop staan de mensen in de keuken en achter de bar klaar om jullie te voorzien van een eten en drinken. Ook gaat de barbecue aan, Harry zal hier op toezien. Na afloop wordt er voor de muziek gezorgd, een dj is ingehuurd.

Na afloop van de dag verzoeken wij jullie rustig het terrein te verlaten. Denk aan onze buren!

Algemene mededelingen:

Wij verzoeken wij jullie om:

- Rekening te houden met elkaar;

- Dure spullen (kleding, telefoons, etc.) thuis te laten;

- Op tijd op de velden te staan zodat de programmatijden gehaald worden;

- Alcoholische dranken pas te nuttigen na afloop van het toernooi. Voetbal is een contactsport en na het toernooi is er genoeg tijd en gelegenheid voor een hapje en een drankje;

- Er voor te zorgen dat je na gebruik van de kleedkamers deze opgeruimd achterlaat;

- Voor het gebruik te maken van de afvalbakken, breng lege flesjes,  kratten, servies, etc. terug naar de bar. Dit geldt voor het gehele complex.

De wedstrijden:

De spelregels van 7x7 zijn van toepassing;

Er zijn geen scheidsrechter en/of grensrechters, wij vertrouwen op jullie gezond verstand en een sportieve instelling;

De teamcaptains geven na de wedstrijd de uitslag door aan de organisatie;

De eerst genoemde teams verdedigen het doel langs het toegangspad.

Het tweede genoemde team draagt hesjes. Laat de hesjes na gebruik achter in het doel langs het toegangspad.

Alle spelers die zich hebben aangemeld ontvangen deze informatie ook per mail. Deze wordt gestuurd naar het mailadres waarvan de inschrijving is verstuurd. Zijn er meerdere inschrijvingen vanaf dit adres gedaan dan ontvangt u een gelijk aantal mailberichten. Twijfel je over je inschrijving neem dan contact op met de organisatie!

Vragen?:

Mochten jullie vooraf of op de dag zelf vragen hebben dan kun je wenden tot een van de onderstaande personen.

Met z’n allen gaan we er een fantastische dag van maken! Bedankt voor jullie medewerking!

Organisatie All Stars Toernooi

Lisa de Waard, Jelle Lemckert, Peter Schaaf, Patrick Kriek en Ab van den Berg