Succesvolle avond met Leo Beenhakker bij KMD

SUCCESVOLLE AVOND MET LEO BEENHAKKER BIJ KMD

Op vrijdag 16 februari was Leo Beenhakker op uitnodiging van de sponsorcommissie te gast bij KMD. Samen met Frank Stout, verslaggever van RTV Rijnmond, haalde hij herinneringen op aan zijn successen bij Feyenoord, Ajax en Real Madrid en als bondscoach van Polen en Trinidad & Tobago. Maar ook zijn negatieve ervaring als bondscoach van het Nederlands elftal tijdens het EK in Italië deelde hij met de ruim 130 bezoekers, evenals de ’ego-mentaliteit’ van veel huidige voetballers.

In de rust werden alle aanwezigen getrakteerd op een heerlijk Broodje Beenhakker, dat werd aangeboden door Keurslager Warmenhoven. Daarna nam AD journalist Sjoerd Mossou de microfoon over om samen met Frank Stout het betaald voetbal tegen het licht te houden. Interessant was ook zijn discussie met Jan de Jong, directeur van Feyenoord, over kunstgras, de KNVB en de huidige situatie in de Kuip.

De leden van de KMD Business Club, de sponsors, Don Leo fans en andere aanwezigen waren unaniem positief over deze unieke avond. Maar ook Leo, Frank en Sjoerd zelf waren zeer te spreken over de sfeer bij de club met de mooie naam Klein Maar Dapper. Sjoerd Mossou heeft ons zelfs letterlijk genoemd op FoxSport aan tafel bij Kees Jansma. Waarin een kleine club ook groot kan zijn!

Don Leo 4 Don Leo 4
Don Leo 3 Don Leo 3