Neem jij (een deel van) de taken van Harry over?

Het is al meerdere keren benoemd: Harry Meijers stopt ermee aan het einde van dit seizoen. Het zal niet gemakkelijk zijn om hem te vervangen, dus daar willen we tijdig mee beginnen.

Harry heeft een lijst gemaakt met daarop al zijn werkzaamheden en wat daarop staat is niet misselijk: denk bijvoorbeeld aan KMD openen, bestellingen doen, bijvullen, coördineren van keukendiensten, kassa tellen, vlaggen ophangen en ga zo maar door.

Ideaal gesproken vinden we iemand die alles van hem wil overnemen, maar het is wellicht ook een mogelijkheid om een deel van zijn taken over te nemen. We komen graag in contact met leden die een bijdrage willen leveren aan het oplossen van deze enorme uitdaging. Denk niet dat iemand anders zich vast wel zal aanmelden, dus dat we jou niet nodig hebben. We hebben jou wel degelijk keihard nodig!

Als je vragen hierover hebt, of als je geïnteresseerd bent, dan kan je een mail sturen naar onze vrijwilligerscoördinatoren: vrijwilligerskmd@gmail.com of je kunt bellen met de bestuursleden  Joost de Waard (06 48661916) en Jaco van der Tang (06 15066960)