Introductie kandidaat bestuurslid secretaris Dide van Adrichem

Voor degenen die mij niet kennen: ik ben Dide van Adrichem, 26 jaar jong en bij sommigen binnen de vereniging beter bekend als de zus van Jop.
Naast mijn leven op KMD, ben ik afgestudeerd orthopedagoog, heb ik een vriend (ontmoet op KMD) en werk ik als docent en baby-onderzoeker aan de Universiteit Leiden.

Toen ik 18 jaar geleden lid werd van KMD (daar komt je bijna niet onderuit als je beste vriendin een van de Wetering is), had ik nooit gedacht dat KMD zo’n groot deel van mijn leven zou worden.
Voetballend, als aanvoerster van het eerste dameselftal, maar ook als vrijwilligster. Afgelopen jaren heb ik dan ook op verschillende manieren mijn steentje bij mogen dragen aan de vereniging: van het organiseren van feesten en vriendinnendagen, training geven aan de meisjesjeugd, tot het meegaan op kamp en het draaien van bardiensten. KMD geeft mij een familiegevoel, veel plezier in de sport, maar ook veel voldoening. Toch ben ik iemand die ook altijd enigszins kritisch naar boven kijkt: waarom worden bepaalde beslissingen in het bestuur genomen?
Hoe zorgen we ervoor dat er over vijf jaar nog genoeg vrijwilligers op KMD zijn?
Wat is de overweging om geen mannen- én vrouwenkleding aan te bieden in de webshop?
Hoe zorgen we dat alle KMD leden zich verbonden voelen met de club?
En natuurlijk weet ik: kritisch zijn is heel makkelijk, want de beste stuurlui staan aan wal. De uitdaging ligt júist in het aangaan van de discussie, in het op een juiste wijze communiceren van de genomen beslissingen naar de leden (want je kunt nooit iedereen blij maken) en in het praktisch zichtbaar maken van het beleid op de zaterdag.
Die uitdaging is voor mij de voornaamste reden om in het bestuur mee te willen denken over het beleid en de toekomst van KMD.
Ik stel mij daarom graag beschikbaar als kandidaat voor de functie van secretaris

Dide van Adrichem-2x3-37 Dide van Adrichem-2x3-37