Week tegen pesten

Het begin van het voetbalseizoen is hét moment om te werken aan een gezellige en veilige sportomgeving, zowel binnen de club als je team. Het voorkomen en aanpakken van pesten vraagt het hele jaar door aandacht en heeft het meeste kans van slagen als je spelers, ouders en je leider en trainer daarbij betrekt. De Week Tegen Pesten helpt je daarbij. Elk jaar in september geeft de overheid aandacht aan pestgedrag. KMD vindt dit ook een belangrijk onderwerp en doet mee met de Week Tegen Pesten. Dit jaar is het thema: Online pesten. Pak ’t aan!

‘Voel jij je binnen je team niet fijn, omdat je het gevoel hebt te worden buitengesloten of gepest? Als je je ongemakkelijk voelt probeer het dan altijd eerst via de leider, teammanager of trainer bespreekbaar te maken, dat is het makkelijkste.
Wil je liever met mij praten dan mag dat natuurlijk altijd, mijn telefoonnummer is ?0654336215 of stuur een email naar mij op dit adres ?Vertrouwenspersoon@sv-kmd.nl

s.v. KMD is een voetbalvereniging die zich voor ogen stelt om voor een ieder, jong en oud, een omgeving te creëren waarin de persoon zich veilig voelt. Binnen een veilige omgeving kunnen leden met plezier voetballen, zich positief ontwikkelen en zich thuis voelen.

Vriendelijke groet namens commissie Integriteit
Carin Schaaff