Zaterdag 16 september: Start Grote Club Actie 2017

Jongens en meiden van de O7 – O9 en O11. De Grote Clubactie gaat weer van start.
Met deze actie wil KMD geld inzamelen om allerlei activiteiten te organiseren zoals de Ffies nacht, het jeugdkamp en nog veel meer. De gehele opbrengst is bestemd voor de complete jeugdafdeling.
Vanaf zaterdag 16 september kun je weer zoveel mogelijk loten verkopen. Uiteraard kun je weer mooie prijzen winnen!

Hoe werkt het?
Je krijgt een verkoopboekje. Vul je eerst je eigen naam en team in. Zo kunnen we zien wie die loten heeft verkocht en hoeveel je hebt verkocht. Je ziet allemaal vakken waar de kopers gegevens kunnen invullen.
Wie loten koopt moet heel duidelijk naam, adres en banknummer opschrijven, een handtekening zetten en het aantal loten invullen. Als iets niet goed is ingevuld kunnen de loten niet verkocht worden en tellen ze niet mee. Let er op of de handtekening is ingevuld. Een lot kost 3 euro.
Je krijgt geen geld, dat wordt vanzelf met de bank geregeld en je hoeft ook geen loten  af te geven: de lotnummers staan op het afschrift dat de koper van de bank krijgt. (Dat heet automatische incasso.)

Vanaf 16 september mag je vaders, moeders, opa’s oma’s, buren en wie dan ook vragen om loten te kopen. Doe dat zo snel mogelijk anders zijn je vrienden je voor!
De trekking is 13 december 2017.

Voor alle verkopers zijn er mooie prijzen. Kijk daarvoor in het verkoopboekje van de Grote Clubactie. Maar ook van KMD zijn er, voor wie de meeste loten verkoopt, mooie prijzen!

Belangrijk: lever je boekje uiterlijk zaterdag 28 oktober weer in bij KMD in de doos in de jeugdcommissiekamer.
Ook liggen er in de jeugdcommissie kamer extra boekjes voor degene die nog geen boekje hebben of het eerste boekje vol hebben.

Succes!