Ledenadministratie, afmelden als lid en storneringen.

Beste KMD’er,

Onverhoopt kan het voorkomen dat u/jij zich wilt afmelden als lid van de sv KMD.

Nog even de spelregels. Afmelden moet plaatsvinden voor 15 juni van een jaar. Afmeldingen die ontvangen worden na deze datum zullen uiteraard verwerkt worden.
De consequentie is wel dat de volledige contributie verschuldigd blijft.
Afmeldingen worden alleen in behandeling genomen als u een bericht stuurt naar Ledenadministratie@sv-kmd.nl.

Nog iets anders. Eind augustus is de contributie voor het seizoen 2016-2017 geincasseerd. Helaas blijkt dat er een flink aantal storneringen hebben plaatsgevonden. Uiteraard met een goede reden. We stellen het zeer op prijs als u even een berichtje stuurt wat de reden is. Dan kunnen we daar natuurlijk gepast mee om gaan. Bedankt alvast voor uw medewerking.
Mocht u in de komende periode een berichtje over dit onderwerp ontvangen ook dan vragen we u om te reageren.

De ledenadministratie.