De voetbalschool start weer!

Beste ouders en kinderen,

Mijn naam is Jeremy van der Stap. Sommigen zullen mij al kennen, anderen misschien nog niet. Behalve dat ik eigenaar ben van Voetbalschool Stap voor Stap, ben ik nu ook zes jaar jeugdtrainer bij KMD. Het geven van voetbaltraining aan jonge spelertjes is het mooiste wat er is. Door mijn passie voor voetbal ben ik de voetbalschool verleden jaar gestart.

Wat doen wij als Voetbalschool Stap voor Stap?

Wij geven één dag per week training, dit wordt verzorgd op KMD, op de woensdagmiddag, verspreidt over drie uur.
De trainingen bestaan uit vier blokken, het eerste blok gaat om coördinatie training, het tweede blok om het aanleren van techniek, het derde blok de techniek toepassen op ’weerstand’ en het vierde blok techniek in wedstrijdvorm. Dit gebeurt allemaal op een leuke manier en wordt stapsgewijs uitgelegd.

Waarom Voetbalschool Stap voor Stap?

De voetbalschool neemt alleen KMD-leden aan. Waarom? Omdat de voetbalschool wil dat KMD-leden zich verbeteren. Hierdoor willen wij de tarieven van de pakketten ook ’betaalbaar’ houden. Een pakket van 15 trainingen kost € 50,- inclusief btw. Alle KMD spelers tot en met de D (onder 13), meisje of jongen, eerste team of laatste team dit maakt niet uit, iedereen is welkom. Omdat de trainingen op het individu zijn gericht, gaat dit ook samen. De techniek en coördinatietraining is een goede extra training op de reguliere training. Wij willen ervoor zorgen dat de techniek (nog) beter wordt en de focus meer komt op het kunnen uitvoeren van het passeren van tegenstanders en het dribbelen met de bal. De spelers beter maken, meer vertrouwen geven en ervoor zorgen dat de supporters mooie acties te zien krijgen is het doel!

Start seizoen 2016-2017
Afgelopen seizoen is het een succes geweest. Beide pakketten en alle uren zaten vol en er is zelfs een wachtlijst geweest. In het voorjaarsseizoen is er zelfs een apart meidenuur geweest, vanwege de vele meiden aanmeldingen. We hopen dit komend seizoen weer te realiseren en hopen dan ook dat er met enthousiasme op wordt gereageerd. Het najaarspakket gaat van start op woensdag 14 september, schrijf je dus nog voor die datum in! Houd wel rekening met vol is vol.

Bovenstaande wordt op de website (www.voetbalschoolstapvoorstap.nl) uitgebreider toegelicht.

Mocht u interesse hebben, dan horen wij dit graag.

Met sportieve groet,

Voetbalschool Stap voor Stap