A.s. zaterdagochtend topwedstrijden voor onze jeugd selectieteams

Het is mooi om te zien dat er regelmatig veel jeugd te vinden is langs de lijn bij ons eerste seniorenteam. Maar deze keer nodigen we alle leden een keer uit om een ochtendje bij onze selectieteams in de jeugd te komen kijken.

A.s. zaterdag start de D1 om 8.30 uur tegen RAS. Onze D1 speelt 1e klasse en is na de bekercompetitie zelfs gepromoveerd naar de promotieklasse. Nog niet eerder vertoond op KMD. En ze blijven knap overeind in deze poule.

Om 9.45 uur spelen de E1 en de F1. De E1 staat zonder puntverlies bovenaan in de 2e klasse en scoorde in 9 wedstrijden al 61 keer. Spektakel gegarandeerd dus!

Dat spektakel komt er zeker ook bij de F1. Deze talentvolle lichting speelt knap in het linkerrijtje van de 1e klasse en wist bijvoorbeeld afgelopen zaterdag te winnen van Lyra F1. Zaterdag spelen zij tegen dorpsgenoot Velo F1 die evenveel punten heeft. Bij winst kunnen ze zelfs stijgen naar de 2e plek.

Tenslotte om 10.00 uur de C1. De C1 is ons enige jeugdteam dat A-categorie speelt, en we zijn trots op ze. Ze hebben het zwaar in deze 1e klasse en kunnen wel wat support gebruiken.

Kortom, a.s. zaterdag tussen 8.30 uur en 11.30 uur topvoetbal te zien op ons eigen sportpark.

Kom jij ook kijken?