Vertrouwenspersoon s.v. KMD

‘Voel jij je binnen je team niet fijn, omdat je het gevoel hebt te worden buitengesloten of gepest? Zijn er problemen in het contact met je trainer en/of leider of teamlid die je zelf niet met hen durft te bespreken? Zijn er andere problemen, waardoor je je niet altijd goed kan concentreren tijdens de training of een wedstrijd?

Zomaar een aantal dingen waar je als (jeugd)lid tegen aan kan lopen en niet goed weet hoe je dit zelf moet oplossen. Hierdoor kan voetballen, waar je eerder plezier in had, ineens behoorlijk lastig gaan worden. Als je je hierin herkent of zelf een ander probleem hebt is het misschien goed om er eens even over na te denken om contact op te nemen, omdat s.v. KMD je hierbij graag zou willen helpen!

Sinds kort hebben we op KMD een vertrouwenspersoon, Carin Schaaf. Zij is het aanspreekpunt voor leden, ouders en vrijwilligers die te maken hebben gekregen met ongewenst gedrag zoals hierboven omschreven.

Meer informatie over de taken en hoe je haar kunt bereiken, vind je terug op de website onder het kopje onze club, bestuur en commissies.

image image