KMD barcommissie zoekt enthousiaste bar vrijwilligers voor de zaterdag!

Beste KMD leden en ouders van (jongere) KMD leden,

De barcommissie is nog steeds op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om op zaterdagochtend of middag een bardienst te draaien.

KMD telt inmiddels +/- 700 leden en het blijkt toch elke week weer een hele puzzel te zijn om het juiste aantal vrijwilligers enthoussiast te krijgen om een bardienst te draaien. De barcommissie doet haar uiterste best om elke week weer een gezellige groep vrijwilligers achter de bar te krijgen om alle ouders, spelers en bezoekers te voorzien van een lekker warm kopje koffie in de rust van de wedstrijd of een middagborrel na een seniorenwedstrijd.

Dit kunnen we niet zonder u.

Wij hopen op heel veel nieuwe aanmeldingen op barroosterkmd@gmail.com zodat de barcommissie een vlotte, gezellige bediening kan blijven garanderen.

We zien uw aanmelding graag tegemoet op barroosterkmd@gmail.com

Vriendelijk dank en tot ziens achter de bar ;-)