Jeugdkamp 2016 is vol + toelichting

Op dinsdagavond 1 december is de inschrijving voor het Jeugdkamp 2016 geopend en binnen 3 uur weer gesloten omdat het vol was. Dit roept bij een aantal leden terecht vragen op. Hieronder een korte toelichting.

KMD gaat al jaren naar dezelfde locatie voor het Jeugdkamp. Vorig jaar heeft het enkele maanden geduurd voordat het maximum inschrijvingen was bereikt. Voor het huidige seizoen hadden we zelfs 10 plekken extra gereserveerd op de locatie. Wij konden dan ook niet vermoeden dat binnen 3 uur na plaatsing op de website het kamp al bomvol zat.

We treden nu in overleg met de verhuurorganisatie over de verschillende alternatieven. Geeft u ons hier alstublieft even de tijd voor. We komen er zo spoedig mogelijk op terug.

Hoe blij we ook zijn over het enthousiasme bij de jeugdleden; het doel blijft natuurlijk om alle jeugdleden de kans te geven om mee te gaan op het kamp.

De jeugdkampcommissie

poster jeugdkamp poster jeugdkamp