KMD heeft een voetbalschool!

Op 11 juli 2015 heeft KMD een contract getekend met voetbalschool Stap voor stap.

Gelukkig kunnen tegenwoordig al onze jeugdleden tweemaal per week trainen. Dat was tot twee seizoenen geleden wel anders. Maar er zijn altijd kinderen die nog meer willen leren. Zij gaan hiervoor naar één van de voetbalscholen in de regio.

KMD heeft vanwege de beperkte beschikbare ruimte en de afspraken met de buren over de zondag en de vrijdagavond nooit kans gezien om zoiets op de eigen velden te ontwikkelen. Maar vanaf komend seizoen starten we met een nieuw initiatief, alleen voor leden van KMD.

Op woensdagmiddag zal voetbalschool Stap voor stap, met als eigenaar de voor velen binnen KMD al bekende Jeremy van der Stap, extra techniektrainingen geven voor de jeugd van de D, E en F. Het is weliswaar tegen betaling van 45 euro voor een half seizoen, maar daarmee veel goedkoper dan wat andere voetbalscholen aanbieden (meestal minimaal 150 euro).

Geïnteresseerd? Ga naar www.voetbalschoolstapvoorstap.nl voor meer informatie en om je in te schrijven.

Als KMD zijn we trots dat we op deze creatieve wijze voor de liefhebbers toch een extra trainingsmogelijkheid hebben gecreëerd.

Jaco van der Tang

Jeugdvoorzitter