Over communicatie gesproken.

Over communicatie gesproken

U heeft het misschien al in de diverse media gelezen; namens het bestuur kan ik u vertellen dat wij afgelopen maandag de contracten van onze technische coördinator, Theo de Reuver, hoofdtrainer, Martin de Graaf en onze trainer van het tweede senioren elftal, Edwin Canten, met een seizoen hebben verlengd. Daar zijn we erg blij mee. Zowel het eerste als tweede elftal staan bovenaan, de selectie is een hechte groep en de spelers maken individueel veel progressie. Maar bovenal hebben staf en spelers het erg naar hun zin en is de sfeer uitstekend.

In de loop van de week zijn er gesprekken gevoerd met Johan Vogel, onze verzorger, Sven Ekering, onze keeperstrainer, Rene Gardien en  Patrick Nederpelt, onze leiders. Zo praat je wat af om signalen op te vangen, verwachtingen uit te spreken maar vooral om je waardering uit te spreken. De staf heeft immers een belangrijke functie als praatpaal, wonder dokter en ambassadeur van de vereniging.

Jammer dat de uitwedstrijd van ons vlaggenschip tegen Duindorp SV niet door ging. Ik zag een gemotiveerde groep die de punten graag naar Wateringen had willen brengen.

Het bestuur probeert haar leden zo goed mogelijk te informeren. Tot 8 jaar geleden ging dat voornamelijk via het KMD krantje. Met de intrede van de website werd dat het medium en ons digitale platform. Elke week probeer ik een stukje te schrijven over het wel en wee van onze club. Met ingang van deze week mag dat op de vernieuwde website. Thomas van der Schoor van mooirood.nl  is verantwoordelijk voor het ontwerp. Ik ben benieuwd wat u er van vindt? Persoonlijk ben ik er erg blij mee. Maar ja, jarenlang heb ik bij een reclame bureau gewerkt en heb daar veel fantastisch creatief werk voorbij zien komen.

We zijn er nog niet! De volgende fase is het vullen van de tabs en achtergronden. En het zou mooi zijn als u allen verslagen en foto’s plaatst. Zo houden we de site levendig en is het leuk om er wekelijks op bezoek te komen.

Aan Teun Kardol heb ik gevraagd om bijzondere leden te interviewen en een mooi verhaal te schrijven met achtergronden en grappige weetjes. Leuk om te lezen. Houd daarom alleen al de site in de gaten.

Deze week verscheen ook de eerste editie van het regionale sport magazine; Westland Sport. Met een mooie bijdrage van onze dames en heren van de PR. Echt gaaf dat we onze club op deze wijze kunnen profileren.

Heeft u de nieuwe kassasystemen en pinpas automaten al in de kantine gezien? Een mooie stap vooruit in het bedieningsgemak en beter inzicht in onze financiële huishouding. De barcommissie is goed bezig,  er wordt achter de schermen hard gewerkt aan interne  opleidingen en verbeteringen.

Maandag ben ik met Jorg Morsdorf van de sponsorcommissie op een bijeenkomst van de KNVB. Eens kijken en luisteren wat voor nieuwe ontwikkelingen te melden zijn.

En over ontwikkelingen en communicatie gesproken. Vrijdag as. vindt er een zogenaamde denktank sessie plaats met 15 prominente leden over het concept beleidsplan. Eens kijken of deze aanslaat en waar we kunnen verbeteren. Ik kijk er naar uit!

Zaterdag is er weer een “blijven hangen” na afloop van de wedstrijd tegen Quick Steps. Ik hoop u daar weer te zien.Maak er een mooie week van.

Peter van den Berg, voorzitter SV KMD.