Mooie berichten

Normen en waarden zijn een belangrijk item in de sportwereld. In het te schrijven beleidsplan voor onze club neemt dit een belangrijke plaats in. Er moet veel gebeuren om de wereld, maar ook de club te creëren waarin we willen leven. Ik was enorm trots zaterdag toen ik op ons sportcomplex zag dat Marcel Kouwenhoven en Hans Verschoor de scheidsrechter snel te hulp schoten, toen hij een moeilijk moment had. Door adequaat optreden, werd het brandje snel geblust. Gelukkig zag ik na afloop in de bestuurskamer weer blije gezichten en ging de scheids tevreden huiswaarts met het mooie KMD jubileum boek.
De prima teamprestatie van de staf buiten het veld, werd ook binnen de lijnen voortgezet. De jongens van ons eerste konden na de 1-0 overwinning op TAC met opgeheven hoofd van het veld. Hulde.
’s Avonds werd het weer erg gezellig bij een feest dat de familie Vrolijk voor de selectie had georganiseerd. Nu maar hopen dat Vinnie Vrolijk nog jaren deel uitmaakt van onze selectie dan zit het met de feesten wel goed.

In de ochtend mocht ik de E3 fluiten en wat hebben die mannen tegen de SV Erasmus een mooie wedstrijd gespeeld. In een bloedstollende en spannende wedstrijd werd het 4-4. Voetbal kan toch zo mooi zijn.

De Sinterklaas die vorige week bij KMD op bezoek was haalde zelfs het Landelijke nieuws. Met de installatie van onze PR commissie deze week, willen we u zo goed mogelijk informeren over het wel en wee van onze club. Een voorbeschouwing voor de wedstrijd van het eerste, de nieuwsbrief, berichten, evenementen, verslagen van wedstrijden, interviews met spelers en leden. We hopen zo de website interessant te maken voor u als bezoeker. Herma Vermeulen geeft hierbij het goede voorbeeld en plaatst voortaan verslagen van ons eerste elftal. Ik hoop dat er veel moois te lezen valt de komende periode.

Mooie berichten op de sms kreeg ik ook van Ferry Koene, die in New York verblijft en daar het nieuwste hippe gitaarbandje met me wilde delen. En natuurlijk dat zijn elftal KMD 4 door een 5-1 overwinning op SC Momster nu trots koploper is.
Och als u de uitslagen leest kan ik nog veel meer mooie uitslagen opnoemen, maar dan wordt dit verslag te lang. Kijkt u het maar na op de website.

Volgende week hoop ik u meer te vertellen over de installatie van onze Bar en Feestcommissie en dan leven we al weer toe naar de winterstop.

Wordt vervolgd.

Peter van den Berg, voorzitter SV KMD.