Ledenadministratie en contributie

Beste KMD’ers,

In een tijd waarin iedereen zijn mail en andere media checkt op zijn smartphone, tablet of nog gewoon ”ouderwets” op zijn computer wil ook KMD mee gaan met zijn tijd.

Communicatie via brieven proberen we zo veel mogelijk te voorkomen. Niet alleen om de kosten te drukken maar ook om de kostbare tijd van de enthousiaste vrijwilligers te beperken.

Het verzoek is dan ook om bij wijzigingen in je email-adres dit door te geven aan ledenadministratie@sv-kmd.nl.

Wat ons nog wel van het hart moet is het volgende. Krijg je een keer bericht van de ledenadministratie omdat bijvoorbeeld de contributie niet geïnd kon worden dan vinden wij het wel zo netjes om even een reactie te sturen. Niets is zo vervelend om een lid aan te moeten spreken en te zeggen dat hij of zij niet meer mag trainen of spelen.

Heeft u vragen/opmerkingen enzovoorts. Laat het ons weten.

Ledenadministratie sv KMD

Ledenadministratie Ledenadministratie