KMD E naar 1/4 finales ADO Netwerktoernooi

ingevoerd op 9-11-2014

Op zondag 16 november 2014 waren de complexen van Netwerkparnters RKAVV en SEV Sportcomplex ”de Kastelenring” in Leidschendam, het décor voor het ADO Netwerk Jeugdvoetbal Haaglanden toernooi voor tweede jaars E teams. De spannende wedstrijden werden in de druilerige regen door veel toeschouwers aandachtig bekeken waarbij in het publiek diverse ADO Den Haag en KNVB scouts werden gesignaleerd. Op de velden van SEV werden de wedstrijden gespeeld in de 7*7 cyclus en op de velden van RKAVV de 9*9. De wedstrijden golden als zogenaamde kwalificatiewedstrijden voor de Netwerkcup.

NETWERCUP FINALE DAG

Op een nader te bepalen tijdstip en locaties zullen eerst via zogenaamde kwart en halve finales onderstaande ploegen strijden voor een plek in de later dit seizoen te spelen finales op de Finaledag van de Netwerkcup het Kyocera Stadion. Omtrent deze kwart en halve finales waarvoor een loting in het Stadion zal plaatsvinden zullen de clubs nog nader worden geinformeerd.
De gekwalificeerden van de 7*7 poules zijn: Scheveningen, DWO, Forum Sport, Oliveo, Laakkwartier, Wippolder, KMD en ADO Den Haag.

Met dank aan de prima organisatie van netwerkpartners RKAVV en SEV en ADO Den Haag in de Maatschappij voor het beschikbaar stellen van de spelattributen en het Netwerk Jeugdvoetbal Haaglanden.