KMD tekent nieuwe sponsorcontracten

Afgelopen zaterdag hebben de nieuwe sponsoren bij KMD hun nieuwe sponsorcontract getekend. Voorzitter Hans Verschoor heette de sponsoren van harte welkom en gaf aan dat KMD bijzonder blij is met zoveel nieuwe sponsoren bij “ de mooiste club van het Westland”.

De sponsorcommissie heeft groots uitgepakt en het geheel bijzonder gezellig aangekleed. Zo was er een taart gemaakt door Chocolaterie Le Cacao uit Wateringen waarop alle nieuwe sponsoren met hun bedrijfslogo vermeld werden.
Zo waren Martin en Maaike Vreeswijk, van Va n Oppen + Partners accountants en belastingadviseurs aanwezig, hun bedrijf is gevestigd in Kwintsheul.
Piet Ragetlie van VT 2000, een beheerskantoor voor Verengingen van Eigenaren.
Andre van der Berg van Wonen Wateringen.
V & W Schoonmaakdiensten, een familiebedrijf dat zorgt dat het bij KMD altijd keurig schoon is, net als bij veel scholen en bedrijven in de regio. Michel, de eigenaar, gaf aan dat hij sponsoring bij KMD persoonlijker vindt dan sponsoren bij grote verenigingen.
Marco Vijverberg van Euronet, een verpakkingsbedrijf van groente en fruit in Poeldijk.
Hans Verschoor, met een groot zwart/wit hart. Verschoor Schilders Bouwers en Installateurs voor al uw vastgoedonderhoud. Van bouw- en installatiewerkzaamheden tot schilderwerk.
ING onze hoofdsponsor, wat goed te zien is bij alle voetballende leden tijdens de wedstrijden.
Claassen Coatings, gevestigd in Den Haag, groothandel in verf en verfwaren.
’t Feesthuis Wateringen, het adres waar uw feest start.
De Gunst Consultancy, actief in de branche accountancy, belastingadvisering en administratie.
Aktief, voor al uw drukwerk.
Helaas konden niet alle nieuwe sponsoren aanwezig zijn, wat niet wegneemt dat KMD ook hen en de bestaande sponsoren bijzonder dankbaar is dat zij KMD een warm hart toedragen