Kaarten clubavond bijna uitverkocht!!

Op=Op!

Op zaterdag 13 september is de verkoop gestart van de kaarten voor de clubavond op 24 oktober a.s. Er zijn nog kaarten te koop, maar wees er snel bij, want ze gaan erg hard!. Kaarten zijn te koop voor € 12,50 in de jeugdcommissie kamer.

---------------

Ter gelegenheid van het 75 jarig jubileum van KMD komen voormalig perschef van het Nederlands Elftal Kees Jansma en voetbalcommentator Jack van Gelder op vrijdag 24 oktober as. naar sportpark Suyderveldt te Wateringen.

Op deze avond wordt o.a. teruggekeken op de prima prestatie van het Nederlands Elftal op het afgelopen WK. Was de invloed van Louis van Gaal op het resultaat echt zo groot? Hoe kon Stefan de Vrij uitgroeien tot één van de uitblinkers? Hadden we niet in de finale tegen Duitsland moeten staan? En wat gebeurde er precies in de kleedkamer?

Maar ook; wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen in de voetbalwereld? En blijft de Nederlandse competitie een Mickey Mouse competitie? Of leveren we ooit nog een Champions League winnaar af?
Genoeg stof voor een onderhoudende en interactieve avond.

De presentatie is in handen van Jan de Jong. Het publiek wordt na de pauze door Peter van den Berg uitgenodigd om vragen te stellen. De muzikale omlijsting wordt verzorgd door de band Burger Zoe met een akoestische set.
De kantine gaat om 20.00 uur open.

Wees er dus snel bij. Want OP = OP!