Bestuursbericht n.a.v. incident KMD 1 - Duindorp 1

ingevoerd op 15-9-2014

Zoals u wellicht heeft gehoord van andere leden, of inmiddels gelezen heeft in de media, heeft er afgelopen zaterdag een enorm vervelend incident plaatsgevonden na afloop van de wedstrijd KMD 1 - Duindorp 1.

Nadat de wedstrijd in een nipte overwinning voor KMD was geëindigd, konden de spelers en supporters van de bezoekende vereniging hun teleurstelling slechts uiten door op een verschrikkelijke wijze huis te houden. Supporters, spelers en meubilair van KMD moesten het ontgelden. Geclaimd wordt dat dit werd voorafgegaan door een opmerking vanuit het KMD-publiek, maar dat kan natuurlijk nooit een excuus zijn voor dit excessieve geweld.

Een groot compliment aan alle KMD-ers die direct hebben geprobeerd om een en ander te sussen en niet verder te laten escaleren.
Bezitters van foto’s en filmbeelden worden verzocht contact op te nemen met het bestuur.

De KNVB zal de komende dagen nader onderzoek doen en oordelen hoe verder te handelen vanaf hier.
Intussen zullen wij ons als bestuur beraden en laten adviseren over wat wij moeten doen om in de toekomst voor u en uw kinderen een gezellige voetbalmiddag te kunnen blijven garanderen. Want dit mag nooit meer gebeuren!

Het bestuur