Zaterdag 6 september uitreiken nieuwe ING-kleding!!

ingevoerd op 2-9-2014

Zoals iedereen elders op de website heeft kunnen lezen zal KMD de komende 3 jaar met ING op de borst lopen.
A.s. zaterdag gaan we ”voor het echie” voetballen en daarom is het een mooi moment om de shirts uit te reiken.

De leiders van ieder team kunnen de gehele dag in de kantine bij Jan Middendorp de tas met daarin de shirts in ontvangst nemen. Zij tekenen op dat moment ook een formulier met spelregels m.b.t. de shirts, en kunnen indien gewenst aanvullende vragen stellen.

VR1 (zowel veld als zaal) en E1 zullen nog geen nieuwe shirts krijgen. Dit heeft te maken met doorlopende contracten met de huidige sponsors. Wij willen als bestuur per sé de huidige contracten respecteren. Trouwe sponsors en lopende contracten kunnen niet zomaar ineens wijken voor een buitenkansje. Overigens vanaf deze plaats ook een woord van dank aan de sponsors die vrijwillig hebben afgezien van het recht om op de shirts te blijven staan, danwel verhuisd zijn naar de rug. Een mooie blijk van clubliefde.

Laten we het ING-shirt door gedrag en resultaten met trots dragen!

Het bestuur