Nieuwe netten op het hoofdveld!

Op vrijdag 18 april werden voorafgaand aan de reünie de wedstrijden tussen de oud-spelers en de huidige 1e selectie van de dames en heren gespeeld. Natuurlijk waren de oud-spelers enkele weken in training gegaan, werden er teambesprekingen gevoerd en bleef de opstelling zo lang mogelijk geheim. En met succes, want het was een feest om deze voetballers weer op het veld te zien. Er werd met veel fanatisme gestreden, maar kon je zien dat bij een aantal de trainingen nog niet waren aangeslagen. In de geest van de reünie is het vermelden van de uitslagen dan ook niet van belang. Wel moet worden vermeld dat voorafgaand aan de wedstrijd van de mannen er een cadeau werd aangeboden. Een trotse voorzitter mocht de nieuwe aankleding van het hoofdveld in ontvangst nemen. Zwart/witte netten, hoek- en grensrechtervlaggen moeten er mede voor gaan zorgen dat de tegenstanders geïmponeerd raken.
Iedereen die heeft bijgedragen aan dit mooie cadeau, heel erg bedankt!